Alicia

Alla inlägg under juni 2011

Av Alicia - 2 juni 2011 11:21

Hejsan!

Nu var det länge sedan jag bloggade. Jag ska snart fixa nya omröstningar och annat smått och gott. Igår var jag på kalas. Vi spelade brännboll och åt goda saker.

Jag har börjat träna Comet att komma ner från borgen när jag säger till men han är för lat för det. Snart slutar jag skolan och går ut på sommarlov!!!! Det kommer att bli skönt  . Jag undrar vd jag sa hitta på under de 3 veckorna jag inte har något planerat???!!

Av Alicia - 2 juni 2011 11:21

Hejsan!

Nu var det länge sedan jag bloggade. Jag ska snart fixa nya omröstningar och annat smått och gott. Igår var jag på kalas. Vi spelade brännboll och åt goda saker.

Jag har börjat träna Comet att komma ner från borgen när jag säger till men han är för lat för det. Snart slutar jag skolan och går ut på sommarlov!!!! Det kommer att bli skönt  . Jag undrar vd jag sa hitta på under de 3 veckorn jag inte har något planerat???!!

Av Alicia - 2 juni 2011 11:21

Hejsan!

Nu var det länge sedan jag bloggade. Jag ska snart fixa nya omröstningar och annat smått och gott. Igår var jag på kalas. Vi spelade brännboll och åt goda saker.

Jag har börjat träna Comet att komma ner från borgen när jag säger till men han är för lat för det. Snart slutar jag skolan och går ut på sommarlov!!!! Det kommer att bli skönt  . Jag undrar vd jag sa hitta på under de 3 veckorn jag inte har något planerat???!!

Av Alicia - 2 juni 2011 11:21

Hejsan!

Nu var det länge sedan jag bloggade. Jag ska snart fixa nya omröstningar och annat smått och gott. Igår var jag på kalas. Vi spelade brännboll och åt goda saker.

Jag har börjat träna Comet att komma ner från borgen när jag säger till men han är för lat för det. Snart slutar jag skolan och går ut på sommarlov!!!! Det kommer att bli skönt  . Jag undrar vd jag sa hitta på under de 3 veckorn jag inte har något planerat???!!

Av Alicia - 2 juni 2011 11:21

Hejsan!

Nu var det länge sedan jag bloggade. Jag ska snart fixa nya omröstningar och annat smått och gott. Igår var jag på kalas. Vi spelade brännboll och åt goda saker.

Jag har börjat träna Comet att komma ner från borgen när jag säger till men han är för lat för det. Snart slutar jag skolan och går ut på sommarlov!!!! Det kommer att bli skönt  . Jag undrar vd jag sa hitta på under de 3 veckorn jag nte har något planerat???!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Alicia och är en glad tjej på 10 år!!! Jag dansar på min fritid och så håller jag på med min katt och hamster

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad gilar du att göra på fredagar?
 Slappa
 Vara med familj
 Vara med vänner
 Kolla på film
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards